Land for sale Radviliškio rajono sav., Šiauliuose
Price | 14 000 € |
---|
1 are price: | 60 € |
---|
![]() | ![]() |
---|
Site area: | 231.78 are (2.3178 ha) |
---|---|
Land purpose: | For agriculture |
Features / equipment
- Geodesic measurements
- Electricity
Comments
Parduodamas 2,3178 ha žemės ūkio paskirties sklypas, esantis adresu Paežerių k. 7, Radviliškio r. Yra senos sodybos likučiai. Į sklypą atvesta elektra. Našumas 40,7 balai. Dalyje sklypo miškas, kuris taip pat tęsiasi ir už sklypo ribos. Sklypas patenka į Tytuvėnų regioninio parko teritoriją. Netoliese Šiaulės apžvalgos bokštas. Kitoje kelio pusėje nuolatos gyvenantis kaimynas. Aukšta vieta. Atlikti kadastriniai matavimai. Sklypas tinkamas sodybos įkūrimui/rekonstrukcijai. Iki asfaltuoto kelio Šiaulėnai - Šaukotas 2,7 km.
Daug daugiau REBEST parduodamų sklypų rasite www.rebest.lt
Ruošiatės namo statybai? Neskubėkite priimti sprendimo dėl sklypo pirkimo nepasitarę su mumis! Išklausę Jūsų poreikius - pasiūlysime geriausią variantą.
Daugiau informacijos apie objektą www.rebest.lt Objekto nr. : 7625
• Nemokamos REBEST nekilnojamojo turto ekspertų konsultacijos.
• Tvarkome su nekilnojamuoju turtu susijusius dokumentus.
• Padedame nekilnojamojo turto vertinimo klausimais.
• Ruošiame pastatų energinio naudingumo sertifikatus.
Daug daugiau REBEST parduodamų sklypų rasite www.rebest.lt
Ruošiatės namo statybai? Neskubėkite priimti sprendimo dėl sklypo pirkimo nepasitarę su mumis! Išklausę Jūsų poreikius - pasiūlysime geriausią variantą.
Daugiau informacijos apie objektą www.rebest.lt Objekto nr. : 7625
• Nemokamos REBEST nekilnojamojo turto ekspertų konsultacijos.
• Tvarkome su nekilnojamuoju turtu susijusius dokumentus.
• Padedame nekilnojamojo turto vertinimo klausimais.
• Ruošiame pastatų energinio naudingumo sertifikatus.
![]() |
PricePrice: 14 000 € |
Make a request |
Contacts
Seller:
Contact phone: Additional phone: E-mail: Contact Aušros al. 27 , Šiauliai Tel: +370 41 434491 Fax no.: +370 41 434491 E-mail: [email protected] www.rebest.lt
Seller verified identity
|