3 rooms apartment for sell Klaipėdoje, Alksnynėje, Alksnynės g.
Price | 135 000 € |
---|
1 sq.m. price: | 2 045 € |
---|
![]() | ![]() |
---|
Number of rooms: | 3 |
---|---|
Area of flat: | 66.00 sqr. m |
Year of construction: | 1982 |
Floor: | 7, 9 storey building |
Condition: | Fitted |
---|---|
Heating: | Central heating |
House Type: | Brick |
Comments
Alksnynės gatvėje šiuolaikiškai įrengtas 3-jų kambarių butas 9/7 aukšte. Namas randasi strategiškai patogioje vietoje, jaukus, šviesus ir funkcionaliai išplanuotas ir įrengtas butas, tiks kiekvienam norinčiam čia gyventi ar nuomos verslui.
– Butas 66,37 kv m;
– Vonia ir wc atskirai;
– Paliekami visi integruoti baldai bei virtuvės su buitine technika;
– Nauja santechnika, pakeisti radiatoriai;
– Puikus susisiekimas, netoli autobuso stotelės, parduotuvės, darželis;
- Namą administruoja bendrija;
- Butui priklauso rūsys;
- 2 įstiklinti ir apšiltinti balkonai;
- Visame bute sumontuotos įtempiamos lubos;
- Įmontuotas virtuvės komplektas, gartraukis, elektrinė orkaitė, dujinė kaitlentė, indaplovė;
- Integruota drabužių spinta koridoriuje ir vienam kambaryje;
- Tvarkinga laiptinė, įmontuota telefonspynė;
Dėl apžiūros tel.+37067797503 Jolanta
– Butas 66,37 kv m;
– Vonia ir wc atskirai;
– Paliekami visi integruoti baldai bei virtuvės su buitine technika;
– Nauja santechnika, pakeisti radiatoriai;
– Puikus susisiekimas, netoli autobuso stotelės, parduotuvės, darželis;
- Namą administruoja bendrija;
- Butui priklauso rūsys;
- 2 įstiklinti ir apšiltinti balkonai;
- Visame bute sumontuotos įtempiamos lubos;
- Įmontuotas virtuvės komplektas, gartraukis, elektrinė orkaitė, dujinė kaitlentė, indaplovė;
- Integruota drabužių spinta koridoriuje ir vienam kambaryje;
- Tvarkinga laiptinė, įmontuota telefonspynė;
Dėl apžiūros tel.+37067797503 Jolanta
![]() |
PricePrice: 135 000 € |
Make a request |
Contacts
Seller:
Contact phone: Additional phone: E-mail: Contact Taikos pr. 4A , Klaipėda Tel: (8-46) 254617 Fax no.: (8-46) 254617 E-mail: [email protected] www.baltus.lt
Seller verified identity
|