Pastaba. Visais klausimais galite konsultuotis el. paštu - [email protected]

1. Koks skirtumas tarp skelbimų talpinimo registruotiems vartotojams (prisijungus) ir neregistruotiems vartotojams (neprisijungus)?

Registruotas vartotojas, talpinantis skelbimus,gali naudotis papildomomis paslaugomis, pvz. laikinas skelbimo padarymas nematomu kitiems vartotojams, gauti informaciją ir kontaktinius duomenis kitų vartotojų, kurie susidomėjo skelbimu, išsaugoti kontaktų nustatymus, pildyti sąskaitą, tuo pačiu prisijungimu dėti daug skelbimų, juos redaguoti bei trinti ir t.t.

Neregistruotas vartotojas gali tik redaguoti skelbimą (išskyrus tam tikrus duomenis, kurie nekeičiami) ir jį ištrinti.

2. Kaip prisiregistruoti Domoplius.lt sistemoje ir tapti nauju vartotoju?

Pagrindinio puslapio kairėje pusėje esančiame skyrelyje „Prisijungimas“ nuspauskite nuorodą „Naujas vartotojas“. Atsidariusiame registracijos lauke (registracija) pasirinkite registracijos būdą: el. paštu arba mobiliuoju telefonu. Suveskite prašomus duomenis, patvirtinkite, kad susipažinote ir sutinkate su taisyklėmis. Spauskite mygtuką „Registruotis“.

3. Kaip aktyvuoti gautą kodą (kaip patvirtinti telefono numerį arba/ir el. paštą)?

Pagrindinio puslapio kairėje pusėje esančiame skyrelyje „Prisijungimas“ nuspauskite nuorodą „Naujas vartotojas“. Sekdami nuorodą „Čia galite aktyvuoti savo el.paštą arba telefono numerį“, pateksite į kodo aktyvavimo aplinką. Įveskite prašomus duomenis ir spauskite „Aktyvuoti“. Primename, kad aktyvacijos kodas galioja tik 3 valandas nuo jo išsiuntimo. Praėjus šiam laikotarpiui aktyvacijos kodą turėsite atsisiųsti dar kartą. Šįkart naudokite nuorodą „Aktyvavimo kodo priminimas“. Nuorodą rasite kodo aktyvavimo aplinkoje.

4. Ką daryti, jei prisijungiant atsirado užrašas „neteisingas prisijungimo vardas arba slaptažodis“?

Jeigu jau esate registruotas vartotojas ir bandote prisijungti prie sistemos, patikrinkite, ar prisijungdami nurodėte teisingus duomenis:

  • pirmame laukelyje turite nurodyti tą el.pašto adresą arba mobilaus telefono numerį, kurį naudojote registracijos sistemoje metu;
  • antrame laukelyje įveskite registracijos sistemoje metu paties sugalvotą slaptažodį. Primename, kad mūsų atsiųstas aktyvacijos kodas nėra Jūsų slaptažodis.

5. Ką daryti, jei pamiršau slaptažodį?

Pagrindinio puslapio kairėje pusėje esančiame skyrelyje „Prisijungimas“ spauskite nuorodą „Slaptažodžio priminimas“ ir pasirinkite tinkamą slaptažodžio priminimo būdą: el.paštu arba mobiliuoju telefonu. Skaitykite aprašymą.

6. Ar galima pakeisti slaptažodį?

Taip, galima. Slaptažodį galite pakeisti prisijungę kaip registruotas vartotojas. Skyrelyje „Vartotojo nustatymai“ rasite nuorodą „Keisti slaptažodį“. Skaitykite aprašymą.

7. Kas yra Pliusas ir kiek jis kainuoja?

Pliusas - tai virtuali portalo www.domoplius.lt valiuta, kuria galite atsiskaityti už čia teikiamas mokamas reklamos paslaugas.

Vieno Pliuso įsigijimo kaina priklauso nuo to, kokiu būdu pildoma Pliusų sąskaita:

  • atsiskaitant mokėjimo pavedimu per banką internete ir mokant banko kortele - 1 Pliusas kainuoja 1 €.

Išsamesnę informaciją apie Pliusų įsigijimo būdus ir konkrečių paslaugų kainas rasite:

  • Prisiregistravusiems vartotojams: prisijungę kaip registruotas vartotojas prie Domoplius.lt sistemos ir Mano Domoplius aplinkoje nuspaudę nuorodą Pildyti sąskaitą arba skelbimo talpinimo metu, užpildžius skelbiamo objekto duomenis ir perėjus į paslaugų užsakymo etapą
  • Neprisiregistravusiems vartotojams: skelbimo talpinimo metu, užpildžius skelbiamo objekto duomenis ir perėjus į paslaugų užsakymo etapą.

8. Noriu įsigyti Pliusų trumpąja žinute. Kokiu numeriu reikia siųsti SMS?

Pirmiausia Jūs turite būti registruotas tinklapio vartotojas. Norėdami apmokėti už reklamos paslaugas domoplius.lt puslapyje, turite įsigyti Pliusų. Jei Jūsų tel.numeris sistemoje jau yra aktyvus, siųskite iš jo SMS trumpuoju numeriu 1602, įrašę žodį:

  • DOMO1 (kaina - 1 € už 0,5 Pliuso) arba
  • DOMO2 (kaina - 2 € už 1 Pliusą) arba
  • DOMO3 (kaina - 3 € už 1,5 Pliuso) arba
  • DOMO4 (kaina – 4 € už 2 Pliusus).
  • DOMO5 (kaina – 5 € už 2,5 Pliusus).
  • DOMO8 (kaina – 8 € už 4 Pliusus).

9. Kodėl mano Pliusų sąskaita nepasipildo, nors išsiunčiau SMS?

Papildyti sąskaitą SMS žinute galite tik jeigu Jūsų mobilaus telefono numeris, iš kurio siunčiate SMS, yra aktyvuotas Domoplius.lt sistemoje. Norėdami aktyvuoti savo mobiliojo telefono numerį turite:

  • kairėje pagrindinio puslapio pusėje esančiame meniu pasirinkite nuorodą „Vartotojo nustatymai“;
  • vartotojų nustatymų aplinkoje telefono numeriui skirtame lauke įveskite savo mobiliojo telefono numerį ir spauskite nuorodą „Išsaugoti“;
  • jūsų nurodytu telefono numeriu bus išsiųsta SMS žinutė su telefono numerio aktyvavimo kodu. Gavę kodą, įveskite jį į lauką, kuris atsiras „Vartotojo nustatymų“ aplinkoje ir spauskite nuorodą „Aktyvuoti“.

Registruotiems vartotojams. Jei sulaukėte sms pranešimo apie tai, kad sąskaita papildyta ir sistema Pliusų kiekio nepapildė, tuomet Atsijunkite ir Prisijunkite išnaujo.

10. Ką daryti jei išsiuntus SMS negaunu atsakymo, patvirtinančio apmokėjimą?

Patikrinkite, ar tikrai SMS žinutėje parašėte teisingą raktažodį ir ar išsiuntėte teisingu trumpuoju numeriu. Palaukite keletą minučių ir, jeigu negausite atsakymo, susisiekite su Klientų aptarnavimo skyriumi kontaktais, nurodytais interneto puslapio www.domoplius.lt apačioje.

11. Ar galima atlikti apmokėjimą už įsigyjamus Pliusus ne iš to mobilaus telefono numerio, kuris Domoplius.lt sistemoje yra aktyvuotas?

Ne. Apmokėjimas nebus atliktas ir Jūsų Pliusų sąskaita nepasipildys.

12. Ar galima pakeisti registracijos metu naudotą ir prisijungiant Domoplius.lt sistemoje nurodomą telefono numerį?

Taip, galima. Tai padaryti galite prisijungę senuoju telefono numeriu kaip registruotas vartotojas, „Mano Domoplius“ aplinkos skyrelyje „Vartotojo nustatymai“.

13. Kaip registruotam vartotojui aktyvuoti jau suformuotą skelbimą, kai sąskaitoje yra pakankamai Pliusų?

Toje pačioje eilutėje, kur yra nurodyta, kad „Skelbimas nėra aktyvus“, paspauskite mygtuką „Paslaugos“. Uždėjus simbolį ties „Skelbimo talpinimas portale Domoplius.lt“ ir paspaudus mygtuką „Apmokėti“, aktyvuosite skelbimą.

14. Kaip pratęsti skelbimo galiojimą, kai sąskaitoje yra pakankamai Pliusų, o skelbimo galiojimas baigiasi šiandien?

Toje pačioje eilutėje, kur nurodyta, kad „Skelbimas galioja iki 20XX-XX-XX“, paspauskite mygtuką „Paslaugos“, pažymėkite varnele „Pratęsti skelbimo galiojimo laiką iki 20XX-XX-XX “, ir paspaudę mygtuką „Apmokėti “, pratęskite skelbimo galiojimą.

15. Esu registruotas vartotojas ir, išsiuntus SMS, gavau patvirtinimą, kad sąskaita papildyta. Tačiau „Mano Plius“ aplinkoje rašo, kad sąskaitoje yra 0 Pliusų.

Siūlome išbandyti vieną iš šių variantų:

  • Paspauskite nuorodą „Pildyti sąskaitą“. Po aprašymu apie sąskaitos papildymo būdą „Sąskaitos papildymas trumpąja žinute” yra mygtukas „Atnaujinti“, kurį paspaudus sąskaita atsinaujina;
  • Atsijunkite nuo Domoplius.lt sistemos ir vėl prisijungsite prie sistemos tuo pačiu telefono numeriu, iš kurio siuntėte skelbimo apmokėjimo SMS.

16. Papildžiau sąskaitą „Sąskaitos papildymas per banką internete”, tačiau „Mano Plius“ aplinkoje rašo, kad sąskaitoje yra 0 Pliusų.

Paspauskite nuorodą „Pildyti sąskaitą“. Po aprašymu apie sąskaitos papildymo būdą „ Sąskaitos papildymas per banką internete” yra mygtukas „Atnaujinti“. Atlikę apmokėjimą spauskite šį mygtuką ir patikrinkite, ar buvo papildyta jūsų Pliusų sąskaita.

17. Kaip redaguoti skelbimą?

Registruotiems vartotojams. Įprastu būdu prisijungę prie Domoplius.lt sistemos „Mano Domoplius“ aplinkoje suraskite nuorodą „Mano skelbimai“. Tarp savo skelbimų suraskite tą, kurį norite redaguoti. Šalia skelbimo nuotraukų rasite mygtuką „Redaguoti“.

Neregistruotiems vartotojams. Skelbimo talpinimo metu Jums suteikiamas redagavimo kodas. Jį matysite ne tik skelbimo talpinimo metu:  redagavimo kodas bus atsiųstas skelbimo formavimo metu Jūsų nurodytu el.pašto adresu. Atkreipiame dėmesį, kad šis kodas galioja tik vienam konkrečiam skelbimui. Domoplius.lt aplinkoje spauskite mėlynam meniu punkte dešinėje esantį mygtuką PRISIJUNGTI ir Redaguoti skelbimą laukelyje suveskite turimą kodą.

18. Esu neregistruotas vartotojas. Ką daryti, jei pamiršau arba ištryniau el.laišką su savo skelbimo redagavimo kodu?

Pagrindiniame puslapyje paspauskite mygtuką "Prisijungti" ir paspauskite aktyvią nuorodą "Pamiršote savo slaptažodį ar redagavimo kodą?". Atsidariusiame lauke įveskite elektroninio pašto adresą, kuris yra nurodytas skelbime ir sistema Jums atsiųs priminimą. Elektroniniame laiške gausite skelbimo ID ir redagavimo kodą.

19. Kaip ištrinti skelbimą?

Registruotiems vartotojams. Įprastu būdu prisijunkite prie Domoplius.lt sistemos. „Mano Plius“ aplinkoje suraskite nuorodą „Mano skelbimai“. Tarp savo skelbimų suraskite tą, kurį norite ištrinti. Nuspauskite skelbime esantį skelbimo administravimo mygtuką „Trinti“. Paspauskite šį mygtuką ir patvirtinkite pasirinkimą.

Neregistruotiems vartotojams. Svetainės viršuje, dešiniąjame kampe paspauskite mygtuką "Prisijungti" ir įveskite redagavimo kodą į lauką „Redaguoti skelbimą“. Patekę į savo skelbimą lango apačioje spauskite mygtuką „Trinti“.

20. Ar galima surasti jau ištrintą skelbimą?

Ne, negalima. Ištrinti skelbimai nėra saugomi.

21. Kiek laiko galios mano patalpintas skelbimas?

Įprastai skelbimas yra aktyvus 28 dienas. Skelbimų, patalpintų akcijų metu, galiojimo laikas gali būti ilgesnis arba trumpesnis. Tikslus skelbimo galiojimo laikas nurodomas aktyvavus skelbimą.

Registruotiems vartotojams: Jūsų „Mano Plius“ aplinkoje šalia kiekvieno patalpinto skelbimo užrašo „Skelbimas aktyvus“ nurodoma ir data, iki kurios jis bus aktyvus.

Neregistruotiems vartotojams: galiojimo laikas nurodomas sukūrus ir aktyvavus skelbimą.

22. Susidomėjau skelbimu, kurio galiojimas baigėsi, bet skelbimas dar matomas skelbimų paieškos rezultatuose. Ar galima sužinoti vartotojo, kuris patalpino šį skelbimą, telefono numerį arba el.pašto adresą?

Dominančiame skelbime rasite lentelę po įrašu „Šis skelbimas nėra aktyvus. Parašykite skelbimo autoriui“. Lentelėje įvedę prašomus duomenis ir pranešimo tekstą, susisieksite su Skelbimo autoriumi. Administracija kontaktinės skelbimo informacijos nesuteikia.

23. Talpinau nuotraukas, tačiau prie skelbimo jų nėra. Kodėl?

Patikrinkite talpinamos nuotraukos formatą: jis turi būti .JPG arba .GIF formato ir ne didesnis, kaip 5 Mb.

24. Kaip sumažinti nuotraukas?

Tai galite padaryti galite savo fotoaparato nustatymuose arba atitinkamomis kompiuterio programomis.

25. Kaip sužinoti savo skelbimo ID numerį?

Registruotiems vartotojams. „Mano Domoplius“ aplinkoje atidarę bet kurį savo skelbimą, jo ID numerį rasite skelbimo viršutiniame dešiniąjame kampe. Jei skelbimo paiešką atlikote bendroje paieškoje, skelbimo viduje taip pat rasite skelbimo ID numerį.

Neregistruotiems vartotojams. Bendroje paieškoje atlikus skelbimo paiešką pagal pagrindinius skelbiamo objekto parametrus, skelbimo viršutiniame dešiniąjame kampe rasite „Skelbimo ID“ numerį.

26. Ką reiškia raidės S, N, L, P, Ž ir 5 prie Domoplius.lt skelbimų?

S – skelbime nurodoma transporto priemonė nėra daužta;
N - skelbimas yra patalpintas arba atnaujintas ne vėliau kaip prieš 7 dienas;
L - transporto priemonė parduodama ir lizingo būdu;
P - skelbimas nėra aktyvus (pasibaigęs skelbimo galiojimas);
Ž – Domopliuse talpinamas skelbimas yra su žemėlapiu;
5 – Domoplius skelbime nurodomas objektas nėra senesnis kaip 5 m.

27. Kaip tapti Domoplius.lt svetainės partneriu?

Rubrikoje Sprendimai verslui užpildykite prašomą kontaktinę informaciją. Jei atsiųsti kontaktiniai duomenys bus teisingi, Jūsų nurodytu elektroninio pašto adresu arba mobiliuoju telefonu susisieks mūsų vadybininkas. Detalesnė informacija: sprendimai-smulkiam-verslui.

28. Ar yra galimybė užsisakyti skelbimo prenumeratą?

Taip. Šią paslaugą galite užsisakyti elektroniniu paštu. Ji teikiama nemokamai. Detaliosios skelbimų paieškos lange surinkite norimus kriterijus ir paspauskite formos apačioje užrašą „Skelbimų prenumerata“. Užpildę laukus laiškus su naujienomis apie prenumeruojamus skelbimus gausite 30 dienų arba tol kol neatsisakysite prenumeratos.